Alla inlägg den 2 april 2013

NHL

Av Marcus Soini - 2 april 2013 23:19

Pittsburgh-Buffalo
Pittsburgh har en grym form dom har vunnit dom 10 senaste när Buffalo har förlorat dom 4 senaste 1a till 1.50

N.Y islanders- Winnipeg
2 jämna lag men jag tror på N.Y islanders vinner jag spelar dom till 2.15

Av Marcus Soini - 2 april 2013 18:47

Bolton-Hudderfield
Om Bolton ska nå en Playoff så måste dom vinna idag och jag tror dom vinner på hemmaplan dör dom har spelat bra idag.

Bayern München-Juventus
Helgens match Bayern München spelade vann dom med 9-2 och Juventus fick slita för att vinna och därför tror jag att Bayern München vinner 1.58 på Bayern München är bra

Av Marcus Soini - 2 april 2013 18:47

Bolton-Hudderfield
Om Bolton ska nå en Playoff så måste dom vinna idag och jag tror dom vinner på hemmaplan dör dom har spelat bra idag.

Bayern München-Juventus
Helgens match Bayern München spelade vann dom med 9-2 och Juventus fick slita för att vinna och därför tror jag att Bayern München vinner 1.58 på Bayern München är bra

Av Marcus Soini - 2 april 2013 18:42

Färjestad-Luleå
Luleå leder med 2-0 i matcher och har dominerat i dom två första matcherna och idag står dom hela 2.90 så varför vinner inte dom idag?

Ovido - Quiz & Flashcards