Alla inlägg under mars 2013

Av Marcus Soini - 31 mars 2013 12:20

Idag tar Luleå emot Färjestad hemma i Coop arena, Publiken i Coop arena kommer jobba fram en ny seger till Lule laget.

Allsvensk premiär börjar idag en match som jag har sett ut är Helsingborg-Djurgården det kommer vara en tight match men jag tror att Helsingborg vinner

Av Marcus Soini - 14 mars 2013 10:31

Hejsan! Idag har jag hittat 2 st matcher som jag tycker ser bra ut!
Den första är Rubin Kazan hemma mot Levante till 1.75 Dom Ryska fotbolls lagen är riktigt starka hemma och nu har dom drömläge att ta sig vidare eftersom dom spelade 0-0 i Spanien.
Nästa match är Leksand mot Södertälje i Kval mot elitserien där tror jag att Leksand har drömläge att vinna den första matchen. Jag spelar Leksand till 1.57
Hadgott

Av Marcus Soini - 11 mars 2013 18:27

Örebro hemma mot Bik Karls 1,65. Vinner Örebro har dom nästan komplatt greppet om platsen till kvalserien.
Madr Castro hemma mot Hercules till 1.70 är taget eftersom Hercules är ligans sämsta bortalag
Hadgött

Skapa flashcards