Alla inlägg under mars 2014

Av Marcus Soini - 31 mars 2014 16:48

Dagens topptips
Spiken på Häcken tycker jag är bra dom har ungefär samma lag i år som i fjol jag hoppas dom vinner mot Norrköping, Sen spik på Granada som möter Levante vi får hoppas på dom andra matcherna
/M

Av Marcus Soini - 31 mars 2014 16:36

Tråkigt när det händer saker som igår att folk dör innan fotbolls matchen han var ingen huligan han var en pappa till fyra barn och hejade på Djurgården.
Lägger mina tanke till nära och kära och familjen

Av Marcus Soini - 31 mars 2014 16:21

Dagens matcher är svåra
Skellefteå har haft ledig mer än 1 vecka mesans Linköping har varit ledig mindre än 1 vecka sen att det är hemma match för Skellefteå är bara +
Dom andra LA Kings är i bra form har vunnit 7 raka sen och jag en slutspelsplats sen Anaheim är också i form, Sen tror jag att antingen Ottawa eller Caroline vinner vi får hoppas på det bästa
/M

Av Marcus Soini - 24 mars 2014 12:45

Dagens Powerplay är svår man jag tycker vi ska ge det ett försök
Spik på Färjestad tycker jag ser bra ut eftersom jag tror inte på Brynäs, Färjestad tycker jag har ett bättre lag och bättre spelare och dom borde vinna idag.
Tampa Bay det är ett skönt lag med många sköna lirare som Stamkos,Callahan,Filppula,Malone, och som har spelat bra på slutet och jag tror dom vinner mot Ottawa som inte har spelat så bra.
Sen dom andra matcherna har jag gått efter statistik
/M

Av Marcus Soini - 23 mars 2014 11:56

Idag väljer jag att Spika Skellefteå Och Vita Hästen.
Skellefteå vill göra klart denna Serie nu och gå på lite vila innan Semifinalen börja så idag vinner man inför en fullsatt hemmaarena,
Vita Hästen tror jag att dom vinner dom har Dominerat i kvalserien till Allsvenskan där dom vunnit alla sina 4 matcher och stormar mot Allsvenskan.
Sen dom andra har jag gått efter formkurvan
/M

Av Marcus Soini - 19 mars 2014 15:10

Dagens Powerplay play är svår eftersom det är kval till SHL sen är det kval till Allsvenskan men jag har tänkt att Oscar Möllar ska göra mål och att Skellefteå ska vinna och Björklöven borde vinna eftersom du har ett helt okej lag sen tror jag på att dom andra löser sig

Av Marcus Soini - 5 mars 2014 11:02

Hejsan!
Då var det dax för tränings matcher
Ganska intressanta matcher sen är det svårt eftersom att lag vill prova nya spelare, men jag tänkte såhär iallefall och hoppas att det går vägen

Ovido - Quiz & Flashcards