Alla inlägg under januari 2014

Av Marcus Soini - 31 januari 2014 10:51

Hejsan! Helgen är snart kommen och till fredags myser ikväll är det hockey det är en intressant omgång i dagens Powerplay där jag har plockat ut 2 stycken bra spikar tycker jag Västerås och Kallinge Ronneby sen gick jag efter feelingen och vi får hoppas att det funkar idag.
/M

Av Marcus Soini - 30 januari 2014 14:02

Hejsan! Idag tänkte jag lira powerplay och jag tycker att mina spikar är bra. Skellefteå och Luleå, sen har jag gått på statistik vi får på hoppas på det bästa
/M

Av Marcus Soini - 23 januari 2014 11:21

Dagens Powerplay är svår 6 matcher från SHL och 2 st H2H men jag spikar Frölunda som spelade riktigt bra mot Modo senast dom gick ut riktigt hårt jag tyckte att dom borde ha vunnit den matchen men Ullmark i Modo målet var fantastiskt bra, Luleå är andra spiken i dagens omgång där dom också har en grym målvakt med namn Mark Owuya som har varit riktigt bra när han har spelat som kan spika igen, sen får vi hoppas på att dom andra fixar så att vi vinner

Av Marcus Soini - 19 januari 2014 12:50

Ja nytt försök idag intressanta matcher,
Jag tänkte köra x2 eftersom det kan bli en liten utdelning

Av Marcus Soini - 17 januari 2014 16:03

Hejsan igen
Dagens powerplay är inte lätt men jag ger det ett försök med 3 spikar 3 halvgarderingar och 2 helgarderingar som kostar 72 kroner och jag tänkte köra x2 för går den in kan det inte bli så mycket pengar. Hoppas på det bästa /
M

Av Marcus Soini - 9 januari 2014 12:46

Det gick inte som väntat igår tråkigt nog men nya tag idag där vi har en Head to Head som lottas vi helar den och hoppas att 1an eller 2an går in, Vi spikar Brynäs som möter Leksand som har borta Alsenfelt Hersley också var det någon mer, vi spikar även Skellefteå som imponerar som vanligt leder serien med 18 poäng och har en plus statistik på +49 sen Spikar vi Kalskrona hemma där dom har vunnit nästan alla hemma matcher

Av Marcus Soini - 8 januari 2014 16:25

Dagens powerplay ser bra ut 3 spikar 2 halv sen resten hel spik på Luleå Västerås och Vita hästen vi får hoppas att det går väge iallefall

Av Marcus Soini - 3 januari 2014 14:00

Hejsan!
Ja det gick inte så bra igår trodde att HV 71 skulle vinna men så blev det inte tråkigt nog, aja nya spel idag spikarna känns bra sen får vi hoppas att dom andra lagen gör sitt kan det bli bra.
/M

Ovido - Quiz & Flashcards