Alla inlägg under november 2013

Av Marcus Soini - 29 november 2013 15:03

Idag kör vi powerplay kostar 72 kroner vi får hoppas på skrällar

Av Marcus Soini - 28 november 2013 21:34

Powerplay ser bra ut inför nattens matcher.

2 matcher kvar och jag tycker att det ser riktigt bra ut och utdelning är bra så vi får hoppas på det bästa.

M

Av Marcus Soini - 28 november 2013 11:16

Hejsan! Hoppas allt är bra med er!
Montreal gick in i natt så det var bra,Men Boston åkte på stor förlust med 6-1 aja det var allt en svår match.
Nytt spel idag det är Powerplay för 144 kroner en riktigt intressant omgång som kan ge bra med pengar om någon head to head går in.
Ha en bra dag! M

Av Marcus Soini - 27 november 2013 22:47

God kväll! Topptipset ser bra ut men vi har en match kvar att jobba in jag hoppas på kryss eftersom det kommer ge mindre om 1an går in så vi får hoppas på kryss, 

Men inatt så har vi några NHL matcher som ser intressanta ut 


Buffalo - Montreal Svår match egentligen, Buffalo ligger tok sist mot Montreal som har kommit igång nu efter en trög start så Montreal tror jag på till 1,95 på Unibet 


Detriot - Boston 

En riktigt svår match, Men jag har en feeling för Boston eftersom jag har fått hört att Detriot har frågetecken för 2 viktiga spelare Datsuyk och Bertuzzi men det gick bra förra matchen när dom mötte Buffalo och jag tror inte det kommer funka lika bra när dom möter ett fromstarkt Boston

Av Marcus Soini - 27 november 2013 19:15

 




Hallå!

Champions League igår fanns det några skrällar.

Men idag så är det ny omgång och nya matcher, såhär har jag tänkt  72 kronor kostar den men jag tror inte på många skrällar idag så jag kör gånger insats 2 så man får tillbaka lite mer pengar

Ovido - Quiz & Flashcards