Alla inlägg under februari 2014

Av Marcus Soini - 27 februari 2014 14:38

Dagens powerplay är svår men jag har hittat 2 spikar som jag tror på.
Skellefteå vill inte förlora mot AIK eftersom det är ett slags derby mellan lagen, sen tror jag på Tingsryd mot Kiruna sen får vi hoppas på att dom andra går in

Av Marcus Soini - 17 februari 2014 17:09

Dagens Powerplay ser roligt ut, där jag har valt att ta 3 spikar, Första Spiken är Bik Karlskoga eftersom dom möter Björklöven som inte har så bra form därför tycker jag att det är en bra spik sen har vi Oskarshamn som är ett bra hemma lag som borde vinna hemma mot Troja Ljungby till 58%, Sen spikar vi Malmö också dom har ett bra lag och dom vet att man vinner om dom har det rätta inställningen bara sen X2 på Djurgården som möter Timrå båda lagen har kryssat Mycket denna säsong, Sen har vi 1X på Västerås hemma mot Karlskrona borde inte vara någon fara tycker jag sen har vi resten Hel det är bra! Vi får hoppas på det bästa
.M

Av Marcus Soini - 16 februari 2014 11:04

Dagens Topptips med spik på Napoli och At Bilbao sen får vi hoppas dom andra sitter

Av Marcus Soini - 8 februari 2014 14:49

Topptipset är det andra spelet för dagen där jag Spikar Mancheter city en fast dom förlorade förra matchen tror jag dom vinner idag sen spikar jag Southampton som har riktigt bra form och dom andra gick jag efter statistik vi får hoppas på det bästa
/M

Av Marcus Soini - 8 februari 2014 14:44

Börja dagen med Piwerplay där jag Spikar Linköping som spelade bra förra matchen också tänkte jag spika Skellefteå dom andra gick jag efter statistik vi får hoppas att det går bra
/M

Av Marcus Soini - 6 februari 2014 10:40

Fan vad skönt det blev vinst på gårdagens powerplay 846kr grattis till er som ryggade,
Ny powerplay för dagen där jag har 2 spikar och tänker gardera upp 2 favoriter
Mina spikar tycker jag är bra första Spiken det är Brynäs dom har fått tillbaka viktiga spelare men målvakten Starkbaum vet jag inte om han är tillbaka mellan stolparna men dom gjorde en bra match förra gången sen den andra spiken är Färjestad dom har varit hyggliga på slutet, sen vill jag åt X på Luleå och X på Skellefteå för det är 19% på X:et på Luleå och det är 10% på Xet på Skellefteå vi får hoppas det går vägen även idag
/M

Av Marcus Soini - 5 februari 2014 13:08

Hejsan! Idag hade jag tänkt att lira powerplay där mina spikar är Nyköping dom har vunnit mot Åkers med klara siffror mot Åkers nästa spik är Pittsburgh sista NHL matchen innan OS tror jag dom senaste 2 matcherna mellan lagen leder Pittsburgh med 7-1 4-1 3-0, den sista spiken är Piteå som ångar på i Division 1 Norra där dom leder serien på samma poäng som Sundsvall men Piteå har bättre målskillnad sen dom andra matcherna gick jag efter statistik vi får hoppas på att det duger
/M

Ovido - Quiz & Flashcards